akpwellness.blogg.se

Sun rise mamlouk palace
Sun rise mamlouk palace











Is 20 km from the center of Hurghada, on the private sandy beach. Location: Hotel Sentido Mamlouk Palace Resort ex. Sunrise Mamlouk Palace, Hurghada - presentation of hotel, facilities and services offered Sunrise Mamlouk Palace se afla la 20 km de centrul orasului Hurghada, pe plaja privata cu nisip.Ībout Hotel Sentido Mamlouk Palace Resort ex. furnizorul Kusadasi are 0 flexibilitate, ganditi va de 5 ori inainte sa faceti o rezervare.

sun rise mamlouk palace

Altfel, odata incheiate divergentele, totul a fost ok. Am inteles apoi, sunand la departamentul de Reclamatii de ce agentii isi permit sa se poarte asa cu clientii(este acelasi birou, apelul doar intra la o alta persoana, cel putin aceasta impresie am avut o), reclamatia nu ajunge niciunde, dezamagitor. Dar nu e normal sa schimbe conditiile contractuale cand vor fara sa se asigure ca este de acord si clientul. Daca lasam in urma divergentele avute cu agentul si faptul ca acesta in loc sa incerce sa rezolve situatia, mi a inchis telefonul spunand ca tip la dansa in momentul in care incercam sa ii explic ca pe contractul nostru a doua transa de bani trebuia data pana la 31.03, serviciile Direct booking sunt ok, nu am avut niciun fel de problema in excursie. Vazand ca nu intelege care e problema, am sunat ca sa lamurim situatia. Cand am spus ca noi avem in contract pana la 31.03, am atasat contractul, am subliniat randul unde se vedea clar aceasta informatie, agentul o tinea una si buna sa avem de facut pana pana la sf lunii ianuarie. Ne am trezit doar cu mail sa facem plata de pana la 30% pana la 31.01. Ei spun ca se trimite automaf din sistem informatia, dar nu se obosesc sa se asigure daca oamenii au primit o. Serviciile Direct booking, agentul, furnizorul Kisadasi 0 flexibilitate Daca ne referim la faptul ca am facut rezervarea in Ianuarie tocmai pentru a beneficia de o oferta de pe site, unde era precizat ca a doua transa de bani pana la 30% trebuie achitata pana la 31.03, Direct booking a schimbat acest termen cu 31.03 FARA NOTIFICARE IN PREALABIL.













Sun rise mamlouk palace